ΠΡΟΣΟΧΗ: Καθώς η σελίδα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο υλικό, αυτήν την στιγμή υπάρχει ενδεικτικό υλικό για το επιμορφωτικό έργο.
Επιμορφωτική Ημερίδα / Σεμιναρία / Εκδηλώσεις | Σχολικό Έτος | Link |
---|---|---|
“Reflective Teaching Strategies for Teacher Learning and Professional Development” | 2010-2011 | Πρόσκληση |
“Differentiated Instruction in the Primary and Secondary EFL classroom: From an educational philosophy to a proactive approach to instruction.” | 2010-2011 | Πρόσκληση |
Genre based pedagogy and EFL teaching in the EPAL/EPAS context, Expanding the EFL coursebook through genres and multimodal texts, Teacher’s and student’s portfolios in the genre based EFL curriculum. | 2010-2011 | Πρόσκληση |
Εκμάθηση Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία: Φιλοσοφία, Παιδαγωγικές Αρχές και Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες. | 2010-2011 | Πρόκληση |
«Το Νέο Σχολείο και η Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα». | 2011-2012 | Πρόσκληση |
Teaching Young Learners: from early language learning ( PEAP) to differentiated classroom practices in the multilingual primary context differentiated classroom practices in the multilingual primary context | 2013-2014 | Πρόσκληση |
Differentiated instruction in teaching English in bilingual contexts / διαφοροποιημένη διδακτική στη διδασκαλία Αγγλικής σε δίγλωσσα περιβάλλοντα & Learning strategies in teaching English as a second/foreign language – οι στρατηγικές μάθησης στη διδασκαλία Αγγλικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε δίγλωσσα περιβάλλοντα | 2013-2014 | Πρόσκληση |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Αγγλικής ανα βαθμίδα στο Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών Ξένων Γλωσσών και τα ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ για την Αγγλική γλώσσα με στόχο την κριτική και συγκριτική αποτίμηση τους. Ανάλυση έννοιας και αρχών του Curriculum | 2014-2015 | Πρόσκληση |
-‘ Ιntroducing fables, fairy tales, folktales, legends, myths, and tall tales in the primary ΕFL classroom for a holistic learning’ | 2014-2015 | Πρόσκληση |
-‘ Ιntroducing fables, fairy tales, folktales, legends, myths, and tall tales in the primary ΕFL classroom for a holistic learning’ | 2014-2015 | Πρόσκληση |
‘Web 2 tools in the EFL context for collaborative learning and teacher professional development / Tα Web 2 εργαλεία ανάπτυξη του εκπαιδευτικού | 2014-2015 | Πρόσκληση |
Η Σχολική τάξη με γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα: ανάπτυξη διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας | 2014-2015 | Πρόσκληση |
« Εκλεκτικές συγγένειες: διακειμενικές συναντήσεις ελληνόφωνης και αγγλόφωνης λογοτεχνίας» | 2015-2016 | Πρόσκληση |
« Διαχείριση πολιτισμικής ετερότητας στη σχολική τάξη. Γλώσσα, κουλτούρα, στερεότυπα» | 2015-2016 | Πρόσκληση |
«Κατανόηση και Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Εστιάζοντας στο μαθησιακό περιβάλλον της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα» | 2015-2016 | Πρόσκληση |
«Κατανόηση και Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Εστιάζοντας στο μαθησιακό περιβάλλον της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα» | 2015-2016 | Πρόσκληση |
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής σε παιδαγωγικές δεξιότητες επικοινωνίας ,δικές τους και των μαθητών τους αξιοποιώντας το δημόσιο λόγο | 2015-2016 | Πρόσκληση |
« κατανόηση και διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξη» | 2015-2016 | Πρόσκληση |
«Εκπαιδευτική πολιτική για την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Το ελληνικό "παράδειγμα" » | 2015-2016 | Πρόσκληση |
Κατανόηση και διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης | 2015-2016 | Πρόσκληση |
William Shakespeare: Αφιέρωμα στα Σονέτα | 2016-2017 | Πρόσκληση |
Έτος William Shakespeare: Αφιέρωμα στα Σονέτα | 2016-2017 | Πρόσκληση |
‘ Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG) | 2016-2017 | Πρόσκληση |
« Tαξίδι με όχημα τη γλώσσα- Επιμόρφωση και δράσεις για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2016 » | 2016-2017 | Πρόσκληση |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Αγγλικής της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού του ψηφιακού σχολείου | 2016-2017 | Πρόσκληση |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Αγγλικής της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού του ψηφιακού σχολείου | 2016-2017 | Πρόσκληση |
Νεα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)», | 2017-2018 | Πρόσκληση |
“ Developing Literacy through Photography. A workshop for English Language Teachers “ / Αναπτύσσοντας τον Γραμματισμό μέσα από τη Φωτογραφία. Ένα εργαστήριο για Εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας, | 2017-2018 | Πρόσκληση |
Ανάπτυξη και αξιοποίηση δεξιοτήτων Λεξιλογίου [ Vocabulary development skills] | 2017-2018 | Πρόσκληση |