Books
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή , ολική , μερική ή περιληπτική ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή του περιεχομένου του βιβλίου με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό , ηχογράφησης ή άλλο χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του συγγραφέα. Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα
All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted in any form, or by any means, electronic, photocopying or otherwise, without the prior written permission of the publishers. This book is not meant to be changed in any way.
E-mail: nelzafeir@sch.gr
Τίτλος Βιβλίου | Συγγραφέας | ISBN | Link |
---|---|---|---|
Ζητήματα Γλώσσας, Ετερότητας και Εκπαίδευσης Επιμέλεια: Βασιλεία Κούρτη-Καζούλλη, Θεμιστοκλής Αραβοσιτάς, Περικλής Τρύφωνας, Ελένη Σκούρτου | Συλλογικός Τόμος | 978-960-01-2046-2 | Περισσότερες πληροφορίες (Εκδόσεις Gutenberg) |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΗΛΕ-ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα” | Συλλογικός Τόμος | 978-618-5335-07-6 | Download |
Ζητήματα διοίκησης και ηγεσίας στην εκπαίδευση : Πέρα από το προφανές | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-618-00-1075-6 | Μη Διαθέσιμο |
Η Αγγλική γλώσσα με μικρούς Μειονοτικούς μαθητές : Ανιχνεύοντας το πεδίο μέσα από την παιδαγωγική των κειμενικών ειδών και τη διαπολιτισμικότητα | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-960-361-823-2 | Download |
Μαθαίνοντας, κατανοώντας και επικοινωνώντας με τον «Άλλο» : Εκπαίδευση εκπαιδευτικών Αγγλικής στη διαπολιτισμική επικοινωνία | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-618-00-1006-0 | Μη Διαθέσιμο |
Exploring Literature in the EFL classroom. Animal Farm by George Orwell | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-1-84679-338-7 | Μη Διαθέσιμο |
H Lady Mary Wortley Montagu και η Οθωμανίδα γυναίκα του 18ου αιώνα : Eπιστολές της Τουρκικής Πρεσβείας (1716-1718) | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-618-00-0925-5 | Download |
Tα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις στη διαπολιτισμική αγωγή : Μια πρώτη προσέγγιση | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-618-85922-1-6 | Μη Διαθέσιμο |
Πολυπολιτισμική λογοτεχνία μέσα από τις αναγνωστικές θεωρίες : «Ξεκλειδώνοντας» το κείμενο με τους εφήβους | Παρθένα (Νέλλη) Ζαφειριάδου | 978-618-85922-0-9 | Μη Διαθέσιμο |
Συμμετοχές σε συνέδρια
Συνέδριο | ISBN / ISSN Πρακτικών | Τίτλος Εισήγησης | Σελίδες | Link |
---|---|---|---|---|
2o Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής «Διδακτικές Τάσεις και Προκλήσεις στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης» | ISBN: 978-618-83652-9-2 | 'Building‘ intercultural competence through English language in the adolescent classroom | 611-621 | Πρακτικά Συνεδρίου |
2ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων «Εκπαιδευτικές πολιτικές για το Σχολείο του 21ου αιώνα» | ISSN: 2408-0543 | Η ανάπτυξη ‘κουλτούρας καινοτομίας’ στην εκπαιδευτική πολιτική για την καινοτομία. Ο ρόλος του σχολικού συμβούλου. | 309-327 (322 -340 στο pdf)) | Πρακτικά συνεδρίου |
ΗΜΕΡΙΔΑ: Λογοτεχνία και πολυπολιτισμικό σχολείο | ISSN: 2241-9292 | Εξερευνώντας πολυπολιτισμική λογοτεχνία μέσα από τις Αναγνωστικές Θεωρίες. Μια διδακτική πρόταση | 1-18 | Εισήγηση - Πρακτικά ημερίδας |
Research Papers in Language Teaching and Learning | ISSN: 1792-1244 | The Case for Geography through CLIL: Exploring the Linguistic and Intercultural Potential in Thrace | 25-34 | Πρακτικά συνεδρίου |
Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά
Περιοδικό / Τεύχος | ISSN | Τίτλος άρθρου | Σελίδες | Link |
---|---|---|---|---|
APAC ELT Journal / 47 | 1137-1528 | Extracts or a whole novel in the EFL classroom? | 38-45 | Άρθρο |
BRIDGES / 10 | 2654-1564 | “Roses are Red” in the classroom | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 11 | 2654-1564 | Native or non-native speaker? | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 09 | 2654-1564 | Following the Headlines: Making the Case for Using Newspapers in the Secondary context. Rationale and Approach | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 07 | 2654-1564 | Humanising language teaching : Crossing the borderline | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 07 | 2654-1564 | Encounters and Intersections, Identities and Communities in America: An Interdisciplinary Investigation | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 06 | 2654-1564 | Humanism in the language classroom: a heritage to reconsider | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 05 | 2654-1564 | Pictures and teenagers | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 02 | 2654-1564 | The case for poetry ( part I ) | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
BRIDGES / 03 | 2654-1564 | The case for poetry ( part II ), | Σύντομα διαθέσιμο | Περιοδικό BRIDGES |
Mare Ponticum / 01 | 2241-9292 | Mediation in the multicultural language classroom: An investigation into the perceptions of Greek adolescent students | 49-76 | Τεύχος |
ISSUES / 23 | - | Drama in language teaching: a challenge for creative development | 01-06 | Άρθρο |